luni, 29 august 2011

Lush- Daddy-O Review



Descrierea oficiala
Primul lucru care iti atrage atentia la Daddy'O este culoarea intensa. Dar aceasta numai te pregateste pentru parfumul naucitor care-ti trezeste toate simturile. Mare parte din puterea sa de seductie se datoreaza violetelor. Ele au grija de parul deschis la culoare intr-un mod aparte: pe langa faptul ca dau luminozitate si pun in evidenta culoarea parului, mai au un efect secundar deloc de neglijat. Uneori, parul blond sau alb capata nuante verzui, respectiv galbui, de la clorul din piscina, de la poluare, de la apa. Cu Daddy'O, poti uita de inconvenientele de mai sus. Adu-ti insa aminte sa ne multumesti in gand de fiecare data cand vei fi admirata.

Ingrediente
infuzie de lamai proaspete (Citrus limonum), infuzie de alge (Fucus serratus), apa de mare, suc proaspat de lamai verzi (Citrus limetta), ulei de cocos (Cocos nucifera), esenta de violete (Viola odorata), esenta de trandafir (Rosa centifolia), ulei de bergamota (Citrus bergamia), ulei de ylang-ylang (Cananga odorata), sulfat de sodiu, cocamide DEA, cocamide MEA, parfum, cetearat glycol, metilparaben, propilparaben, coloranti 61585 si 18050.

Parerea mea
Cu toate ca nu prea imi venea mie a crede ca un sampon facut in mare parte din fructe/ uleiuri esentiale si alte substante extrase din natura poate fi eficient, Lush mi-a demonstrat exact contrariul, iar samponul Daddy-O a devenit, chiar de la prima aplicare, favoritul meu.
De ce? Pentru ca are un miros superb si foarte persistent, iar de fiecare data cand imi trec mana prin par, emana un parfum discret. Si nu doar parul miroase frumos, ci si intreaga casa sa invaluie intr-un parfum rafinat. Acum mi-as dori si un parfum care sa miroasa exact la fel, dar mai puternic- pentru ca imi place prea mult si vreau sa il simt si mai bine.
Cat despre efectul samponului nu am decat cuvinte de lauda! Are o culoare deosebita si puternica, face spuma mov (e prima data cand vad spuma colorata!), iar apa din cada capata si ea o nuanta placuta, relaxanta de violet.

In ciudat faptului ca nu este nevoie decat de o singura samponare, Daddy-O curata foarte bine!
Pe langa toate acestea, parul meu si-a schimbat putin textura: din gras spre normal a devenit normal spre uscat (poate au intervenit si alti factori), dar nu ma deranjeaza pentru ca acum pot sa ma spal o data la 3 zile, nu la 2 cum eram obisnuita.
Pretul este ceva mai ridicat (250 g- RON 58.80, 500 g- RON 83.80), dar tinand cont de faptul ca este un produs 3 in 1 (sampon, parfum, odorizant de camera- cel putin eu asa il consider), cred ca isi merita banii.
In convluzie nu pot sa spun decat ca sunt foarte incantata de samponul Daddy-O, pe care il recomand cu incredere!

Voi ati folosit sampoane Lush? Sunt curioasa daca sunteti si voi la fel de incantate de ele ca si mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...