luni, 29 august 2011

Secrete de frumusete din indepartata Indie



Nu este niciun secret faptul ca indiencele au un ten superb: fara riduri, cosuri, puncte negre sau orice alte imperfectiuni.
Dar care este secretul lor? Ei bine, la ei totul se bazeaza pe traditii si pe invatarurile stramosesti, iar cosmeticele nu fac exceptie. Indiencele folosesc creme facute in casa, din produse naturale. Chiar si vedetele de la Bollywood folosesc aceste masti pentru a-si pastra frumusetea.
Acum puteti si voi sa le aflati secretul si sa incercati mastile minune de pe plaiuri asiatice.
Astazi va voi dezvalui probabil cel mai mare secret al indiencelor: faina de linte.
Nu cred ca se gaseste prea usor, eu nici nu am incercat sa o caut, mi-am facut-o singura. Aveti nevoie de linte (eu am cumparat-o de la Mega Image, dar cred ca se gaseste la orice magazin) si de ceva cu care sa o 'zdrobiti'. Eu am folosit o rasnita (de zahar cred eu ca e).

Daca nu aveti niciun aparat cu care sa o sfaramati trebuie sa fiti inventive si sa folositi ce aveti la indemana. Eu as sugera sa incercati cu rasnita de piper.

Acum ca aveti faina de linte sa trecem la treaba! Mai ramane doar sa vedem de ce fel de masca aveti nevoie! Faina minune este buna pentru absolut orice problema, conteaza doar cu ce o amesteci.



Eu am amestecat-o cu toate (mai putin lamaie) si am fost foarte uimita de rezultat. Masca mi-a lasat tenul foarte catifelat, curat (scartaia!!) si a avut efect chiar si impotriva punctelor negre! Va recomand cu caldura aceasta masca facuta in casa, este foarte eficienta si pretul este mai mult decat accesibil!
Ce imi mai place mie la aceasta masca? Mirosul si... gustul! Ma gandeam chiar sa inlocuiesc cerealele de la micul dejun cu crema:))



Cam asa arata masca. Eu am exfoliat intai tenul cu ea, dupa am lasat-o sa se usuce, sa isi faca mierea si iaurtul efectul.

P.S.: Puteti sa faceti o faina de linte mai fina sau mai zgrunturoasa, depinde pentru ce intentionati sa o folosititi.
Dupa ce ati sfaramat boabele de linte, depozitati faina intr-o cutiuta (eu am m-am gandit ca una pentru ceai e tocmai buna), in mediu uscat. Astfel ea se pastreaza foarte bine si puteti sa o folositi multa vreme.


Sunt curioasa daca va tenteaza sa incercati aceasta masca si chiar vreau sa stiu daca a avut acelasi efect si pentru voi. Mie imi place foarte mult, mai ales pentru ca lupta impotriva punctelor negre mai bine decat orice masca din comert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...