luni, 29 august 2011

Reverto- Menthe glacee Review [RO]

Am vazut ca produsele Reverto v-au starnit interesul, asa ca de azi incep sa le fac review-uri.
Primul produs despre care voi scrie este Menthe glacee, un chopstick de care m-am indragostit.

Descrierea oficiala o gasiti aici si ingredientele sunt scrise pe aceeasi pagina (pentru a va convinge ca este un produs 100% natural!).

Parerea mea
Menthe glacee este chopstick-ul meu favorit pentru vara! Este racoritor, nu incarca si nu se simte gras, hidrateaza exact cat este novoie. Imi place efectul 'piscator', datorat uleiului esential de menta. Din cate stiu eu, acest ulei are si efectul de a da un usor volum buzelor.
Recomand acest balsam, mai ales ca veti fi, probabil, singurele din anturajul vostru care au un chopstick deosebit, diferit de nu mult prea popularul Nivea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...