luni, 29 august 2011

[RO] Lush- Balsam Veganesse (Review)



Ingrediente: infuzie de flori de lavanda (Lavendula hybrida), infuzie de rozmarin (Rosmarinus officinalis), infuzie de alge, ulei de lamaie (Citrus limonum), cetearyl alcool, propylene glycol, suc proaspat de lamaie (Citrus limonum), rasina de benzoin (Styrax benzoin), sulfat de sodiu, parfum

Descrierea oficiala: Se potriveste oricarui tip de par. Contine alge din marea Japoniei (ultima descoperire in industria cosmeticii) cu proprietati miraculoase de revitalizare. Rozmarinul invioreaza si hraneste de la radacina la varfuri. Amestecat in proportie de 1:6 cu apa, poate fi folosit si ca balsam leave-in, pentru o textura a parului cum nu ai mai avut.

Parerea mea: As incepe cu aceeasi idee pe care am spus-o si in review-ul despre samponul Daddy-O: cum poate ceva care e facut in mare parte din plante sa aiba un efect atat de bun? Uite ca balsamul Veganesse poate!
Dupa prima aplicare am fost cam dezamagita de el, recunosc. Insa mai tarziu m-am prins cum sta treaba si acum il ador! Trebuie aplicat intr-o cantitate mai mare la varfuri, altfel raman uscate.
Ce efect are balsamul? Voluuum! Dar un volum natural, nu prea exagerat, exact cat trebuie. Evident, catifeleaza si 'calmeaza' firele rebele. Spun evident pentru ca asta e treaba oricarui balsam.
De mentionat ca pe parul ud nu are niciun efect- ba din contra. Asa ca m-am cam speriat la prima aplicare, am crezut ca nu o reusesc in veci sa piepten asa ceva. Dar, daca va tenteaza sa il cumparati, trebuie sa aveti rabdare sa se usuce parul.
Imi place si mirosul, mi se pare perfect pentru vara. Este fresh si mediteranean as spune eu.
Pe site-ul oficial Lush Romania, Mihaela Maxin spune ca "Mirosul proaspat este divin si m-a cucerit definitiv. Uneori deschid capacul si miros asa fara motiv, doar din placere. Il folosesc in dilutie cu apa fara sa clatesc. Parul se piaptana mai usor si devine stralucitor."
Cam atat despre balsamul Veganesse de la Lush. Revin cat de curand cu alte review-uri despre produsele Lush

P.S.: Megan Joy, from Aussie Blue made a special request. I will answer your question as soon as I can! ("How to dress like an Italian" was her question, if you are interested)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...