luni, 29 august 2011

Reverto- Sapun Purificator cu Argila Review [RO]

Astazi v-am pregatit un review scurt, despre un alt produs Reverto, si anume sapunul cu argila. De fapt, pe site el se gaseste in categoria sapunurilor cu ulei de masline, iar ingredientele confirma acest lucru. Detaliile 'oficiale', cat si lista de ingrediente(100% naturale!!) le gasiti aici


Parerea mea: Despre un sapun nu pot sa spun prea multe. Ma voi lega doar de 2 aspecte, dar cred ca este suficient. In primul rand, mirosul: persistent si puternic, dar totusi discret. Intreaga baie a capatat un miros subtil de menta, ceea ce ma incanta. Menta a devenit unul dintre ingredientele mele favorite pentru cosmeticele de vara.
In al doilea rand, consistenta: spre deosebire de alte sapunuri cu ulei de masline pe care le-am folosit, acesta nu se 'incheaga'. Ramane solid, ca un sapun normal. Daca ati folosit sapun cu ulei de masline veti intelege la ce ma refer, altfel nu cred ca va dati seama. Are totusi caracteristica principala a sapunurilor cu ulei de masline: se consuma greu.

De mentionat este si faptul ca (cel putin in cazul meu) descrierea de pe site nu este tocmai adevarata... Nu mi se pare ca are vreun efecet pozitiv pentru tenul acneic. Oricum, stiu ca nu este bine sa te speli cu sapun pe fata, asadar nu ar conta prea multa daca are sau nu efect impotriva acestei probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...