luni, 29 august 2011

Mario Badescu [RO]

Ma bucur ca ati primit cu atat de multa caldura concursul! Stiu ca si premiul este tentant si am impresia ca multe dintre voi aveti produsele Mario Badescu pe listele cu "produse-de-testat". Probabil sunteti deja informate si stiti cate ceva despre Mario, asa ca nu are rost sa va mai povestesc si eu. In cazul in care nu stiti, puteti intra aici sa va informati.

Daca va tenteaza sa incercati aceste produse, eu va recomand cu caldura magazinul online Carespot, si sa nu credeti ca produsele primite spre testare m-au influentat sa le fac reclama. Nici nu am apucat sa le incerc, dar am fost foarte multumita de serviciile lor. Au fost foarte promti, rapizi si nici nu mi-am dat seama cand m-am trezit cu cei de la Fan Curier la usa (spre deosebire de cei de la Iwostin, de la care astept un colet de 3 saptamani!). In plus, am primit si mostre (pe langa produsul principal), si toate au fost ambalate frumos.


Sa va arat ce am primit si va astept sa reveniti pentru review-uri!

Apasati pe imagini pentru o calitate mai buna




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...